شرط حضور سرمربی مشهور فرانسوی در تیم ملی فوتبال ایران

تهران (پانا) - سرمربی فرانسوی که طی سال‌های اخیر هدایت تیم ملی فوتبال مراکش را بر عهده داشته به یک شرط سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شرط حضور سرمربی مشهور فرانسوی در تیم ملی فوتبال ایران

پس از قطعی شدن عدم تمایل فدراسیون فوتبال ایران به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش و حضور فرد جدید در راس تیم ملی فوتبال ایران، نام‌های زیادی مانند مونتلا و لوران بلان برای سرمربیگری در ایران به گوش رسید اما در بین اسامی به نظر می‌رسد حضور هروه رنار جدی‌تر از سایرین است.

رنار که طی سال‌های اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بوده و در جام جهانی هم روی نیمکت این تیم حضور داشته تا پایان تیر با فدراسیون فوتبال مراکش قرارداد دارد و فعلا به فدارسیون فوتبال ایران پاسخ قطعی برای حضور در تیم ملی نداده است تا تمام تمرکزش روی موفقیت تیم ملی فوتبال مراکش در جام ملت‌های آفریقا 2019 باشد.

برخی سایت‌های مراکشی مدعی شده‌اند که رنار تنها به یک شرط در تیم ملی مراکش به کار خود ادامه خواهد داد. در صورتی که مراکش قهرمانی جام ملت‌های آفریقا شود قرارداد رنار تمدید می‌شود اما در صورت عدم تحقق این موضوع او به پیشنهاد مالی خوبی که از سوی فدراسیون فوتبال ایران مطرح شده پیشنهاد مثبت خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار