معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

دانش آموزان هرمزگانی بر سکوی نخست مسابقات ملی "توانمند " نانو ایستادند

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش از کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان استان در سومین دوره مسابقات ملی توانمندی نانو خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هرمزگانی بر سکوی نخست مسابقات ملی "توانمند " نانو ایستادند

به گزارش خبر نگار پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان ؛ محمد قویدل افزود: پیش از این دانش آموزان ناحیه یک و دو بندرعباس توانسته بودند درمرحله اول این مسابقات جواز حضور در مرحله پایانی را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: مرحله دوم و نهائی این دوره از مسابقات 23 اسفندماه در تهران برگزار شد و تیم ناحیه یک بندرعباس،( ابوالفضل باقر زاده همائی-آریا فرزانه فرد سردهائی-علی رفیعی مادوانی -سیده کیانا قریشی کاوردی) توانستند عنوان نخست کشوری را کسب کنند.

قویدل گفت: امیر حسین دیوارگر -حسین کمالی-علی باقر زاده همائی-زهرا سادات شاکری -نگین دیگ زاده تیم ناحیه 2 بندرعباس بوده که توانستند رتبه چهارم کشوری را برای استان تصاحب کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت : این مسابقات با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزارمی شود و در این دوره 700 دانش آموز از سراسر کشور شرکت کرده بودند که فقط 48 نفر دانش آموز جواز حضور مرحله دوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار