برگزاری مانور استانی پیشگیری از حوادث آخرین چهارشنبه سال در شهریار

تهران (پانا) - مانور استانی پیشگیری از حوادث آخرین چهارشنبه سال با شعار ما همه مسئول هستیم ، باید یاد بگیریم و یاد بدهیم تا جامعه ای ایمن داشته باشیم، در دبیرستان الزهرا(س) شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مانور استانی پیشگیری از حوادث آخرین چهارشنبه سال در شهریار

در این همایش الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه سلامت یک مقوله عام است، اظهار کرد: نمی‌توانیم بگوییم که یک نهاد یا یک نفر باید سلامت را در جامعه مدیریت کند و همه سازمان‌ها در حفظ سلامت نقش دارند .

او ارتباط دانش آموزان با خانواده‌ها را پل ارتباطی خانه و مدرسه دانست و افزود: امیدواریم که با فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم هر سال شاهد کاهش آسیب‌های مختلف به ویژه حوادث چهارشنبه آخر سال باشیم .

حسن پور با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: ما باید در ابتدا خودمان آموزش دیده باشیم تا بتوانیم دانش آموزان را در برابر ایمن بودن آموزش دهیم .

این مقام مسئول نقش دانش آموزان را در کاهش آسیب‌های بسیار اثرگذار دانست وتصریح کرد : شما دانش آموزان سفیران سلامت و دادرس هستید و به عنوان یک امدادگر با آمادگی کامل و حفظ خونسردی در شرایط بحران باید عمل کنید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه من هم به کمپین شادی بله و خطرنه می پیوندم، خاطرنشان کرد: ما همه مسئول هستیم که یاد بگیریم و یاد بدهیم و با تعامل درون بخشی و با تمام دستگاه‌های ذیربط و تعامل بین فردی با تک‌تک افراد جامعه برای ایمن سازی فضاها و شرایط ایمن و رفتار مناسب فرهنگ سازی کنیم.

این مراسم با حضور حسن پور ارشادی معاون مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، منصور سیف رئیس اداره سلامت و تندرستی، رضا داورزنی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل، مقدم رئیس اداره ارزیابی عملکرد،آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، مجید پارسا مدیریت منطقه ، مسئولین شهری و دانش آموزان و معلمان در دبیرستان الزهرا(س) شهرستان شهریار برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار