بی حرمتی به اماکن دینی، حرکتی ضد بشری است

ارومیه(پانا)-دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان ضمن محکوم کردن حمله گروه های جنایتکار به مراسم دینی مسلمانان در دو مسجد در «نیوزیلند» گفت: بی حرمتی و اهانت به اماکن دینی از سوی هر گروهی یک حرکت جنایتکارانه و ضد بشری بوده و اهانت به تمامی موحدان جهان است.

کد مطلب: ۹۰۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بی حرمتی به اماکن دینی، حرکتی ضد بشری است

یوناتن بت کلیا در پیامی که صادر کرد، آورده است: بار دیگر گروهک های جنایتکار و نژادپرست در حرکتی زشت و شنیع با حمله به مکان مذهبی جان انسان های بی گناه را گرفتند و مسلمانانی که به منظور انجام مراسم دینی در دو مسجد نیوزیلند گردهم آمده بودند را در یک حمله ناجوانمردانه به رگبار بستند.


وی ادامه داد: اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان غیرمسلمان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام تسلیت و همدردی با بازماندگان این جان باختگان از کلیه جوامع مختلف سیاسی و اجتماعی و از مدعیان حقوق بشر و دموکراسی می خواهم تا علاوه بر محکوم کردن این حرکت ضد مردمی اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین ترورهایی نباشیم.


نماینده آشوریان ایران اضافه کرد: اگر زمانی که شرکت کنندگان در مراسم مذهبی کلیسای مریم مقدس عراق به رگبار بسته شد و 80 تن کشته شدند، مدعیان دموکراسی و حقوق بشر سکوت خود را می شکستند، امروز مجددا شاهد چنین حرکت دلخراشی نمی شدیم.


دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان افزود: سکوتی که همواره بر جوامع مدعی حقوق بشر حاکم است و این مدعیان با دیده متعصبانه و مغرضانه به میهنی که بیش از 17 هزار شهید ترور دارد، نگاه دوخته مایه حیرت جامعه آشوری است.


وی ادامه داد: اگر این نگرش مغرضانه به مسایل جهانی بشر نبود امروز دیگر شاهد چنین ترورهایی نبودیم و اگر نگاه مدعیان نظم نوین جهانی، بشردوستانه و عدالت خواهانه بود شاهد قتل عام و شکنجه در جای جای جهان نمی شدیم.


وی افزود: بار دیگر از سوی جامعه جهانی آشوری این حرکت تروریستی را محکوم می کنیم و از خداوند می خواهیم صلح خود را بر زمین برقرار سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار