ستاد اسکان نوروزی شهرستان نایین آماده پذیرایی از مسافران

نایین (پانا) - همزمان با ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نایین آماده پذیرایی از مسافران می باشد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان نوروزی شهرستان نایین آماده پذیرایی از مسافران

محمد باقر مهدوی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: هماهنگی‌ های لازم برای اسکان مسافرین با دستگاه‌های مربوطه و مدارس شهرستان صورت گرفته و جلساتی با مدیران مدارس برگزار شده که ظرفیت پذیرش 20 هزار نفر مسافر نوروزی در نایین وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش نایین عنوان نمود:تامین امکانات موردنیاز مسافران از یک ماه پیش آغاز شده که ۳۵۰ کلاس در ۴۰ مدرسه از مجموع مدارس نایین، محمدیه، مزرعه امام، چوپانان وانارک به همراه سالن‌ها نمازخانه‌های آن برای اسکان آماده شده وهمکاران ما مدارس را ازنظر ایمنی وامکانات بازرسی کرده اند و نواقص احتمالی آن‌ها برطرف شده است

مهدوی نژاد گفت: برای مشخص شدن اماکن اسکان تعداد زیادی بنر برای نصب در میادین اصلی شهر آماده شده که برای رفاه مسافران در حال نصب می باشد.

مهدوی نژاد افزود: با توجه به فرم‌های نظر سنجی که مسافرین در سال‌های گذشته، شاهد رضایت بالای ۹۰ درصد از آن‌ها درسال‌ها گذشته بودیم که این رضایتمندی نشان از سعی و تلاش حدود ۱۰۰ نفراز همکاران ما دراین مجموعه است که تعطیلات خود را دراین ایام به مسافرین محترم اختصاص داده اند.

وی درپایان از تمام مردم ایران وسایر نقاط دیگر دعوت کرد تا درایام عید باستانی نوروز از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری نایین دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار