افتتاح دوباب فضای ورزشی برای دانش آموزان در شهرستان سلماس

ارومیه (پانا) - با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، زمین چمن مصنوعی شهید باهنر و سالن شهید رحمتی با کاربری ورزش های زمینی بدون توپ در سلماس به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۰۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دوباب فضای ورزشی برای دانش آموزان در شهرستان سلماس

طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان سلماس، زمین چمن مصنوعی شهید باهنر و سالن شهید رحمتی با کاربری ورزش های زمینی بدون توپ در شهرستان سلماس به بهره برداری رسید.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ایجاد فضای شور و نشاط در مدارس دو مطالبه اصلی از معاونت تربیت بدنی و سلامت می باشد.

این مقام مسئول، برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای را انقلابی در عرصه ورزش دانش آموزی عنوان کرد و افزود: کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در ایجاد شور و نشاط در بین دانش اموزان تاثیر گذار بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: از سال 96 تا 97 قریب به 100نفر از دانش آموزان آذربایجان غربی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره در حوزه استعدادیابی پیشرو بوده است؛ افزود: آکادمی های تخصصی در هشت رشته ورزشی در شهرستانهای مختلف استان ایجاد شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: زمین چمن مصنوعی شهید باهنر شهرستان سلماس به عنوان نهمین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش در سطح استان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار