برگزاری دوره تخصصی پیش بیمارستانی درپاکدشت

پاکدشت(پانا)- دوره تخصصی پیش بیمارستانی در سطح استانی به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره تخصصی پیش بیمارستانی  درپاکدشت

آرزو محمد حسینی مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ومحمد نجفی مسئول ستاد بحران شهرستان پاکدشت از این دوره‌ها بازدید نمودند که هدف نهایی از برگزاری این دوره‌ها آموزش تعداد زیادی نیروی متخصص برای خدمت رسانی در حوادث می باشد.

او در ادامه افزود: امدادگران و اعضا در این دوره با مباحثی از جمله، شرح وظایف نجاتگر پیش‌بیمارستانی، ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت پزشکی مصدوم، لوله‌گذاری تراشه، اصول صحیح آتل‌بندی و حمل مصدوم، آشنایی با داروهای اورژانسی، تریاژ و بانداژآشنا شدند.

حسینی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی اعضا و امدادگران با نحوه برخورد مصدومان ترومایی در حوادث و همچنین افزایش توانمندی‌های آنان و انجام مراقبت‌ها و اقدامات پیش‌بیمارستانی جهت مصدومان برشمرد.

او خاطر نشان کرد: شهرستان پاکدشت به دلیل قرارگرفتن در مسیر محور مواصلاتی همه ساله پذیرای زائران امام رضا علیه السلام می باشد که کارآزموده بودن امدادگران و نجاتگران برای جمعیت هلال احمر این شهرستان و استان به دلیل خدمات رسانی به حجم انبوه مسافران نوروزی از این محور حائز اهمیت می باشد و اعضای این جمعیت تمام تلاش خود را برای آموزش نجاتگرانی حاذق و ماهر می نماید تا خدمات رسانی به مسافران نورورزی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار