در آیین تجلیل از82 رتبه برتر کنکور فردوس مطرح شد:به کارگیری علم در مسیر خدمت از ضروریات است

فرودس (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که جوانان فصل الخطاب بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: آنچه بر ارتقای سطح علمی ارجحیت دارد، ارتقای معرفت و شناخت مسائل اجتماعی و به کار گیری علم در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و مردم است.

کد مطلب: ۹۰۲۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
در آیین تجلیل از82 رتبه برتر کنکور فردوس مطرح شد:به کارگیری علم در مسیر خدمت از ضروریات است

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین تجلیل از 82 رتبه برتر زیر هزار کنکور 97در شهرستان فردوس اظهار کرد: از این تعداد 2 نفر رتبه زیر 10 منطقه ای، 6 نفر رتبه دو رقمی و مابقی رتبه های سه رقمی بدست اورده بودند.

وی با بیان این که جوانان فصل الخطاب بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: آنچه بر ارتقای سطح علمی ارجحیت دارد، ارتقای معرفت و شناخت مسائل اجتماعی و به کار گیری علم در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و مردم است.

مدیر کل آموزش و پرورش از بیانیه گام دوم به عنوان مکمل سند تحول بنیادین در قاموس نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و ادامه داد: باید برای کارایی بیشتر و موفقیت در مسیر پر فراز و نشیب تعلیم و تربیت، در کنار سعی و تلاش، توکل در رأس امور قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از خودباوری به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دانشی مفید است که برای رضای خدا در مسیر خدمت به خلق خدا، اسلام و انقلاب اسلامی قرار گیرد.

واقعی، با بیان این که آزادگان جهان امیدوارانه پیشرفت های خیره کننده و دستاوردهای عظیم انقلاب را در گذر چالش ها و تنگاهایی که دشمنان در مسیر آن ایجاد کرده ، به نظاره نشسته اند، اضافه کرد: در نقطه عطف چهل سالگی انقلاب و در حالی که نخستین گام ها را به سوی دهه پنجم بر می داریم بیانیه گام دوم انقلاب افق تازه ای را برای تداوم این راه روشن ترسیم نموده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ابراز داشت: بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به جوانان؛ و به‌ مثابه منشوری تربیتی است که «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» بوده و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم می زند.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش در سفر به فردوس از محل اسکان دائمی شهرستان و مدارس شهر فردوس نیز بازدید کرد و دقایقی را با فرهنگیان و دانش آموزان به گفتگو نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار