استاندار اصفهان:با کمال میل و رغبت حاضرم به صورت هفتگی در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور پیدا کنم

اصفهان (پانا) - یکصد و سی امین جلسه شورای آموزش وپرورش استان اصفهان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اصفهان:با کمال میل و رغبت حاضرم به صورت هفتگی در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور پیدا کنم

استاندار اصفهان در یکصد و سی امین جلسه شورای آموزش وپرورش استان ضمن تشکر از حاضرین در جلسه و همچنین تشکر از زحمات فرهنگیان و بازنشستگان استان تاکید نمود:جلسات شورای آموزش و پرورش را مهمترین جلسه خود می دانم که به خاطر جایگاه رفیع آموزش و پرورش با کمال میل و رغبت حاضرم به صورت هفتگی در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور پیدا کنم.
وی در ادامه گفت:دولتمردان و به خصوص شخص رئیس جمهور محترم تمام تلاش خود را به کار برده اند که بتوانند تا جایی که امکان پذیر است رفاه و آسایش بیشتری را برای کارکنان دولت به ویژه فرهنگیان محترم فراهم سازند .
استاندار اصفهان در ادامه افزود:امروز به واسطه تحریم ها جامعه ما با مشکلات زیادی روبروست ؛ من وظیفه خودم می دانم که از صبر و تحمل فرهنگیان عزیز تشکر نمایم ؛فرهنگیان گرانقدر و پرتلاش اسوه صبر و استقامت هستند.
وی هم چنین در خصوص آمار بالای بازنشستگی در استان اظهار کرد : یکی از نگرانی های جدی من این آمار بالای بازنشستگی است که می بایست در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گیرد؛ می بایست تمهیداتی اندیشیده شود که این مسئله جبران شود و من اعلام آمادگی می کنم که پیگیر حل این مسئله باشم .
وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که سرمایه گذاری واقعی در آموزش وپرورش است اظهار داشت : معتقدم هر سرمایه گذاری که برای آموزش و پرورش نماییم فردا در کشور ثمره آن را مشاهده خواهیم کرد.
استاندار اصفهان در ادامه گفت : شأن همکاران خدوم ، عزیز و با ارزش فرهنگی و معلمین را باید مواظبت نماییم که گروهی غیر از آموزش و پرورش و با استفاده از فضاهای مجازی که تحت کنترل معاندین نظام اداره می شوند شأن آنها را زیر سئوال نبرند و به دروغ و افترا آن را به آموزش وپرورش نسبت ندهند .
وی در پایان اظهار کرد : مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران برای معلمین ارزش و جایگاه خاصی را قائل هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار