توزیع گسترده میوه شب عید در شهرری

شهرری (پانا)- رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: یک هزار و 64 تن میوه شامل پرتقال و سیب در غرفه های منتخب این شهرستان در حال توزیع است.

کد مطلب: ۹۰۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع گسترده میوه شب عید در شهرری

محمد عباسی در این زمینه گفت: 762 تن پرتقال با قیمت مصوب هر کیلوگرم چهل و دو هزار ریال و 302 تن سیب درختی با قیمت مصوب هر کیلوگرم هفتاد هزار پانصد هزار ریال در غرفه‌های عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان توزیع می شود.

او با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید ازبیست و پنجم اسفند 97 آغاز و تا پانزدهم فرودین 98ادامه دارد، عنوان کرد: شانزده غرفه توزیع میوه در سطح شهرری، شش غرفه در بخش‌های مختلف شهرستان و میادین میوه تره بار محله دولت آباد و شهید غیبی وظیفه توزیع میوه را بر عهده دارند.
عباسی با بیان اینکه ذخیره میوه شب عید همه ساله از دی ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: ذخیره‌سازی این مقدار میوه بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه نظارت بر توزیع میوه شب عید در غرفه‌ها و میادین میوه و تره بار بر عهده اداره تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون روستایی است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، جهت پیگیری و شکایت به این ادارات مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار