دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور: در حال طراحی برای جذب بیشتر دانش‌آموزان در سال 98 هستیم

تهران (پانا) - دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از طراحی برنامه‌هایی خبر داد که بتوان در سال جدید دانش‌آموزان بیشتری را به اردوهای راهیان نور تشویق و ترغیب کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور: در حال طراحی برای جذب بیشتر دانش‌آموزان در سال 98 هستیم

سردار نادر ادیبی در گفت‌وگو با پانا به بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: «موضوع تبیین گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح‌شده مسیر مشخصی را برای همگان مشخص کرده است.»

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: «راهیان نور به‌عنوان گامی که مقام معظم رهبری در انتهای این بیانیه با موضوع تمدن‌سازی مطرح کردند، مورد توجه است. تلاش می‌شود که راهیان نور به‌عنوان یکی از مراکز تمدن‌سازی برای این موضوع نقش خود را ایفا کند.»

او افزود: «توسعه اقدامات فرهنگی در راهیان نور و اتصال مردم به تاریخ پرشکوه و هویت‌ساز مسیر تمدن‌سازی را برای ما فراهم می‌کند. اکنون کارشناسان مجموعه ستاد و اندیشمندان انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی برای این کار برنامه‌هایی دارند.»

سردار ادیبی گفت: «در بخش دانش‌آموزی نیز در حال طراحی برنامه‌هایی هستیم که بتوانیم در سال 98 گام‌های بهتری را برای این اقدام برداریم و بتوانیم دانش آموزان بیشتری را جذب اردوهای راهیان نور کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار