درخشش تیم پاورلیفتینگ استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور

شیراز (پانا) - تیم پاورلیفتینگ استان فارس در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که از ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه به میزبانی زاهدان برگزار شد درخشید .

کد مطلب: ۹۰۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم پاورلیفتینگ استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس افزود: در این مسابقات فارس توانست در رده سنی نوجوانان مقام سوم ، در رده سنی جوانان مقام دوم ، در رده سنی بزرگسالان مقام دوم و در رده سنی پیشکسوتان مقام سوم را کسب کند .

محمد علی فرهنگ مهر ادامه داد: در رده سنی نوجوانان در دسته ۵۲ کیلوگرم را محمد نوروزی مقام اول ،مهدی هوشمند مقام دوم و در دسته۶۷/۵ کیلوگرم ،امیرحسین شمس مقام اول، در دسته ۷۵ کیلوگرم ، آرمان دیدگاه مقام اول و در دسته ۸۲/۵ کیلوگرم ، علی رضا خالقی مقام چهارم را کسب کرد.

به گفته‌ی وی، در دسته ۹۰ کیلوگرم نیز محسن زارعی مقام دوم و در دسته ۱۴۰ کیلوگرم ،محمد نعمتی فر مقام اول را در رده نوجوانان به خود اختصاص دادند.

فرهنگ‌مهر افزود: در رده سنی جوانان نیز در دسته ۷۵ کیلوگرم ، علی تمنادار مقام اول ، علی رضا برزگر مقام دوم و در دسته ۸۲/۵ کیلوگرم، علی رضا عبائیان مقام دوم را از ان خود کردند.

او اظهار داشت: در رده سنی بزرگسال در دسته۶۷/۵ کیلوگرم نیز حسام خوش اقبال مقام سوم و در دسته ۷۵ کیلوگرم ، علی تمنادار مقام دوم ، اسماعیل همایون مقام چهارم و در دسته ۸۲/۵ کیلوگرم ، علی رضا عباییان مقام دوم و در دسته ۹۰ کیلوگرم نیز کمال حسین نژاد مقام دوم را کسب کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: در دسته ۱۰۰ کیلوگرم نیز محمد رضا فرامرزی نژاد مقام چهارم، در دسته ۱۱۰ کیلوگرم ، پیمان ده بزرگی مقام اول ، امید خواجه ای مقام چهارم و در دسته ۱۴۰ کیلوگرم ، امرالله عبودی مقام سوم را در رده بزرگسالان کسب کردند.

همچنین در رده سنی پیشکسوتان نیز در دسته ۵۶ کیلوگرم ، قاسم صفایی مقام اول، و در دسته ۶۷/۵ کیلوگرم : محمد مهدی جعفری مقام سوم، در دسته ۷۵ کیلوگرم نیز بهروز حق شناس مقام اول و در نهایت در دسته ۹۰ کیلوگرم ، محمد زارع موفق به کسب مقام اول این دور از رقابت‌ها شد.

به گفته‌ی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس، در این دور از رقابت‌ها داورانی از فارس نیز حضور داشتند که آقایان احمدرضا همایون ، حسن صبح مفرح ، صادق نصیری ، سید محمود دهقانیان از فارس قضاوت بازی‌ها را برعهده داشتند.

تیم فارس به سرپرستی حسن صبح مفرح و سرمربی حامد کارگر و با مربیگری امین دهقان و امید حمزه زرقانی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار