رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

فعالیت سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان ستاد اسکان نوروزی

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: سازمان دانش آموزی استان سمنان، امسال نیز همچون سنوات گذشته، به عنوان ستاد اسکان نوروزی فعالیت می نماید.

کد مطلب: ۹۰۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان ستاد اسکان نوروزی

اسحاق اکبری در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، از آماده سازی سوئیت و خوابگاه به ظرفیت 100 نفر برای اسکان مسافران نوروزی در محیط جامع گردشگری سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد و گفت: از 27 اسفند ماه 1397 ، آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی را دارا هستیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی استان سمنان، در ایام تعطیلات نوروزی، خدمات گردشگری از جمله موزه حیات وحش سازمان دانش آموزی استان سمنان، زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان به مسافران نوروزی در استان سمنان ارائه خواهد کرد، اظهارداشت: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان تسهیلات ویژه‌ای را برای فرهنگیان و به‌ویژه اعضای تشکیلات سازمان‌های دانش‌آموزی کشور، ارائه و پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، ضمن بیان اینکه استان سمنان افتخار دارد همه ساله میزبان هزاران زائر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باشد، اظهار داشت: این استان به دلیل قرارگرفتن در محور مواصلاتی تهران - مشهد، برای اکثر مسافران موقعیتی مناسب برای استراحت است.

اکبری در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی این سازمان نیز یادآور شد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی شهرستان سمنان و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم در عید امسال، بتوانیم اوقات خوشی را برای همکارانمان در سازمان دانش آموزی استان سمنان فراهم کرده و خادمان با افتخاری برای زائران امام رئوف باشیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی استان سمنان، اظهار داشت: آماده باش همیاران گردشگری سازمان و همکاران ستادی سازمان در ایام نوروز، موزه حیات وحش و محوطه تاریخی برج چهل دختران سازمان دانش آموزی و همچنین نیز تورهای یک روزه سمنان گردی نیز برای مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است.

اکبری با اشاره به دغدغه مسئولان استان، مبنی بر رونق صنعت گردشگری این استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برش استانی برنامه ششم توسعه برای استان سمنان، «گردشگری» به‌عنوان یکی از محورهای توسعه این استان لقب گرفته است؛ سازمان دانش‌آموزی این استان نیز از این‌ پس برنامه‌های خود را مبنی بر رونق فعالیت‌های گردشگری و اردویی افزایش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار