زمان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب مشخص شد

تهران (پانا) - سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب روز اول فرودین ماه در حرم مطهر امام رضا برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب مشخص شد

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه مشهد مقدس در بخش پایانی اظهارات این هفته نماز جمعه این شهر، زمان حضور رهبر انقلاب در حرم رضوی برای سخنرانی نوروزی را اعلام کرد.

او در جریان اظهارات خود که ایلنا آن را منتشر کرد، گفت: «رهبری برحسب بهره‌برداری از برکات امام هشتم، اول سال به مشهد مشرف می‌شوند و روز اول سال، در همین مکان (حرم امام هشتم شیعیان) سخرانی خواهند داشت.»

امام جمعه مشهد درباره زمان برگزاری این سخنرانی نیز بیان کرد: «سخنرانی رهبر انقلاب، ساعت سه بعد از ظهر (15:00) برگزار خواهد شد و با افاضات و کلمات گوهر بارشان، راهبرد یک ساله را به ما رهنمود می‌کنند.»

او همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود به ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی در این اجلاسیه اشاره کرد و افزود: «عمدتا پنج نفر در این مراسم‌ها سوال می‌کنند ولی اینبار ۱۳ نفر سوال کردند و به وزیر اقتصاد دو وقت برای پاسخگویی داده شد ولی پاسخ‌ها برای علما و خبرگان قانع‌کننده نبود.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: «نباید نصفه خالی لیوان را دید بلکه باید نصفه پر لیوان را هم دید. در سالی که گذشت، مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر، فشار فوق طاقت به وجود آورد و به این اقشار ضربه زد. البته بخشی از آن به خاطر انقلاب است. انقلابی که قرار است دنیا را بیدار کند و قرار است زمینه‌ساز ظهور امام زمان باشد. »

این اظهارات علم‌الهدی و تاکید او بر «قانع نشدن اعضای مجلس خبرگان از پاسخ‌های وزیر اقتصاد» درحالیست که بعد از انتشار خبر حضور دژپسند در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، حقوقدانان در شبکه‌های اجتماعی با یادآوری وظایف مجلس خبرگان بر اساس قانون اساسی، این اتفاق را «فراقانونی» توصیف کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار