رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی خبر داد:

جلسه‌ تشکل‌های دانش‌آموزی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی از برگزاری جلسه‌ تشکل‌های دانش‌آموزی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خبر داد که بعد از تعطیلات نوروز خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه‌ تشکل‌های دانش‌آموزی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری

زینب‌السادات ختاوختن در گفت‌وگو با پانا به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این بیانیه بحث جدیدی نیست اگر به فرمایشات گذشته مقام معظم رهبری بیاندیشیم متوجه می‌شویم که تمام این صحبت‌ها جمع‌آوری و به صورت یک بیانیه صادر شده است.

او ادامه داد: ما با جمع کردن تمام راهبردها مسنجم‌تر به سوی جلو گام خواهیم برداشت تا به اهداف خود برسیم لذا این بیانیه جمع آوری تمام سخنرانی‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای یک هدف است.

رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت: در این بیانیه ۴۲ مرتبه واژه جوان تکرار شده و این بیانیه برای ۴۰ سال آینده است جوان ۴۰ سال آینده نوجوان و دانش‌آموز امروز است.

ختاوختن گفت: مخاطب این بیانیه جوان و نوجوان است لذا مقام معظم رهبری بار سنگین‌تری بر عهده ما جوانان گذاشته‌اند اکنون برای اجرای این بیانیه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است و با هماهنگی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش قرار شده تمام بچه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی بر روی این بیانیه کار کنند و پتانسیل عملی خود را پیدا کنند.

او ادامه داد: ان‌شالله بعد از تعطیلات نوروزی نیز جلسه‌ای با حضور تمام مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار خواهد شد تا گام‌های حرکت به سوی اجرا شدن این بیانیه را برنامه ریزی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار