در گفت‌وگو با پانا

محمد نوازی: شانس صعود استقلال پایین آمده است و دیگر جایی برای اشتباه نیست

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال معتقد است با کسب یک امتیاز از دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شانس این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کم شده است.

کد مطلب: ۹۰۱۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوازی: شانس صعود استقلال پایین آمده است و دیگر جایی برای اشتباه نیست

محمد نوازی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار استقلال و العین امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 گفت: به نظرم عملکرد استقلال بد نبود، اما متأسفانه اشتباهات خط دفاعی باعث شد آنها به راحتی پیروزی را از دست بدهند. در این بازی مهاجمان استقلال بی‌دقت بودند از طرف دیگر با توجه به شرایطی که استقلال در جدول رده‌بندی این گروه داشت انتظار می‌رفت تیم هجومی‌تر و خیلی بهتر بازی کند. قطعاً با این تساوی کار استقلال برای بازی‌های بعد سخت‌تر شد. این تیم دیگر جای برای اشتباه کردن ندارد و باید بتواند از کوچک‌ترین فرصت‌های خود در بازی‌های بعدی استفاده کند.

مربی سابق استقلال درباره عملکرد شاگردان وینفرد شفر در این بازی گفت: فرشید باقری از بازیکنان مؤثر استقلال در این دیدار بود و وقتی در حملات به خط جلو اضافه می‌شد، استقلال زهردارتر عمل می‌کرد. خط حمله استقلال هم به خوبی در این بازی موقعیت ایجاد کرد و روی دروازه العین خطرآفرین شد اما بی‌دقتی در زدن ضربه آخر، دو امتیاز را از دست استقلال پر داد.

وی ادامه داد: در خط دفاعی استقلال هنوز اشتباهاتی وجود دارد که باید زودتر برطرف شود زیرا در صورت تکرار این اشتباهات در هر کدام از بازی‌های لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند فرصت قهرمانی در لیگ یا صعود از گروه در لیگ قهرمانان را از شاگردان شفر بگیرد. تعویض‌های شفر نیز در این بازی خوب نبود و نتوانست به تیم کمکی کند.

هافبک اسبق استقلال درباره شانس صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال با این تساوی خانگی کارش سخت شده است. برای سایر تیم‌های حاضر در این گروه وضعیت به این سختی اینگونه نیست و آنها وضعیت بهتری دارند. استقلال اگر این بازی را می‌برد می‌توانست جایگاهش را در جدول بهتر کند و امید زیادی به صعود داشته باشد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

نوازی در پایان گفت: در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب شدند، استقلال متحول شده و تغییرات خوبی داشته است اما در لیگ قهرمانان آسیا استقلال واقعا در گروه سختی قرار دارد. پیروزی مقابل العین می‌توانست این تیم را در جدول نگه دارد، ولی الآن با یک امتیاز کار سختی در پیش است و درصد شانس صعود این تیم به مراتب پایین‌تر آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار