معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

سامان‌دهی معتادان طی ایام عید در دستور کار مسئولان شهری باشد

سمنان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه سامان‌دهی معتادان طی ایام عید در دستور کار مسئولان شهری باشد، گفت: مدیران توجه کنند که این افراد در اماکن عمومی حضور نداشته باشند.

کد مطلب: ۹۰۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سامان‌دهی معتادان طی ایام عید در دستور کار مسئولان شهری باشد

حبیب الله خجسته‌پور، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه مسئولان باید سامان‌دهی معتادان را طی ایام عید در دستور کار قرار دهند، ابراز داشت: با توجه به اینکه در معبر زائران امام رضا(ع) قرار داریم؛ لذا فرمانداران، شهرداران و نیروی انتظامی می‌بایست توجه کنند تا معتادان در اماکن عمومی حضور نداشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه آمار روستاهای خالی از سکنه باید در اختیار نیروی انتظامی استان قرار گیرد، اضافه کرد: مشخص شدن تعداد اماکن خالی می‌تواند به امنیت بیشتر منطقه کمک کند با این مضمون که ارائه آمارها به نظارت کامل و جامع بر آن‌ها منتهی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه قرار گرفتن استان در کریدور مهم مواصلاتی کشور، فرصت‌های بزرگی مثل عبور گردشگران و به‌تبع آن رونق اقتصادی را به همراه دارد، ابراز داشت: از سوی دیگر این مهم، آسیب‌هایی نظیر ترانزیت مواد مخدر را نیز متوجه استان می‌کند.

خجسته‌پور با بیان اینکه مباحث مربوط به مواد مخدر در دو حوزه، عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: در قسمت تقاضا باید کارهای فرهنگی و اقناعی برای پیشگیری صورت گیرد و در بحث عرضه مقابله جدی نیز می‌بایست از مشارکت حداکثری مردم بهره برد.

وی اضافه کرد: مردم در بحث مقابله با مواد مخدر می‌توانند همکاری اطلاعاتی داشته باشند اما در بحث پیشگیری نیز می‌توانند به صورت شخصی و خانوادگی و هم در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد کمک بزرگی انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار