مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب کشف شد

ارومیه – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف ۳۰ هزار لیتر قاچاق سوخت در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب کشف شد

محمد اقوامی با بیان اینکه مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان میاندوآب طی بازرسی از یک دستگاه کامیون تریلر کشنده اسکانیا ۳۰ هزار لیتر نفت سفید کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده قاچاق تشکیل و تحویل شعبه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شد افزود: در این راستا متهم رونده به پرداخت بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

اقوامی با بیان اینکه امسال ۳۰ درصد از پرونده‌های این اداره کل مربوط به قاچاق کالا و ارز است اظهار داشت: طی هفته جاری مأموران دایره مبازره قاچاق کالا و ارز ارومیه کارگاه تولید ادکلن قاچاق کشف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این کارگاه ابراز آلات تولید ادکلن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف وو ضبط شد ادامه داد: متهم این پرونده برای رسیدگی بهتر به مراجع قضائی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از کشف دو هزار و ۴۲۰ ثوب روسری قاچاق در خوی خبر داد و افزود: در پی کسب اخبار اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی ایواوغلی شهرستان خوی از یک دستگاه خودرو تعداد دو هزار و ۴۲۰ ثوب روسری خارجی کشف و متهم پرونده به جزای نقدی ۴۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

اقوامی همچنین به محکومیت بیش از ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاق ۱۴۰۰ ثوب البسه در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه تفاوت قیمت کالاها در دو سوی مرز ایران و ترکیه و کشورهای همسایه به همراه مشکلات اقتصادی موجب افزایش قاچاق کالا در استان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار