پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: آموزش و توجیه دانش‌آموزان در زمینه خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال با اقدامات عملی برای پیشگیری و کاهش بروز حوادث از اهداف این برنامه ها است.

کد مطلب: ۹۰۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

"سید احمد حسینی تبار" رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان داشت: امسال برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، ضمن آموزش دانش‌آموزان در زمینه خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال مانور آمادگی نیز در یکی از مدارس استان برگزار خواهد شد.

حسینی تبار با بیان اینکه تشکیل جلسه کارگروه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال امری مهم و ضرری است تاکید نمود: با توجه به آسیب پذیری دانش‌آموزان و ضرورت و اهمیت آموزش، آگاه سازی و ترویج فرهنگ ایمنی و خود مراقبتی و همچنین پیشگیری و کاهش اینگونه حوادث در بین دانش‌آموزان در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری با مشارکت دستگاه های مختلف برنامه های آموزشی و آماده سازی در مدارس سراسر استان برگزار و مانور نمادین نیز در مدارس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امسال در کنار آماده سازی سفیران سلامت با همکاری دستگاه های عضو کارگروه، تلاش می شود تا از ظرفیت های مختلف برای آگاه سازی و توانمند سازی دانش‌آموزان و اولیای آنان برای پیشگیری از خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال استفاده شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: کارشناسان آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در مدارس استان حاضر و آموزش های لازم برای پیشگیری از بروز حوادث را ارائه می دهند.

وی آموزش و توجیه دانش‌آموزان در زمینه خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال با اقدامات عملی برای پیشگیری و کاهش بروز حوادث را از اهداف این برنامه ها دانست.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان امیدوار شد تا با آموزش های لازم به دانش‌آموزان از خطرات و حوادث ناشی از چهارشنبه سوری بتوانیم سال بدون خطری را به پایان برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار