استاندار مازندرن:

رسانه‌ها مطالبه‌گر اجرای طرح «مازندران پاک» باشند

حسین‌زادگان: نگذاریم زباله در مازندران بیشتر از آن چیزی که هست، شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران با دعوت از گردشگران نوروزی برای پیوستن به طرح مازندران پاک ، از رسانه‌ها خواست که در زمینه مازندران پاک مطالبه‌گر باشند.

کد مطلب: ۹۰۰۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها مطالبه‌گر اجرای طرح «مازندران پاک» باشند

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندرانکه با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور در ساری برگزار شد، پاسخگویی به نیازهای مختلف انبوه گردشگران مازندران بویژه در تعطیلات نوروزی را نیازمند برنامه ریزی درست و به دور از اعمال سلیقه های شخصی دانست و خواستار رعایت چارچوب های قانونی در تمامی زمینه ها شد.

او وجود ظرفیت فراوان در بخش های مختلف استان مازندران در حوزه فرهنگ و هنر را فرصتی برای توسعه و بالندگی و تعالی استان دانست و اظهار داشت: باید از این ظرفیت ها در سطح استان استفاده شود و یکی از راه های استفاده و معرفی این ظرفیت ها به گردشگران هم برگزاری جشنواره های نوروزی است.

نماینده عالی دولت در مازندران از تمامی دستگاه ها خواست تا برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی بیشتر از سال های گذشته آمادگی داشته باشند و افزود: یکی از مشکلات استان در ایام گردشگری مانند تعطیلات نوروزی ایجاد ترافیک سنگین در محورهای مختلف استان است که باعث تلف شدن وقت گردشگران و اذیت و آزار مردم محلی می شود.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی دستگاه های ذیربط برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک سنگین نوروزی و برخورد با برنامه با مساله، گفت : شوراها و دهیاری ها هم می توانند به تسهیل این روند کمک کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران تاکید کرد: همه ما باید برای پاک نگه داشتن استان تلاش کنیم و طرح مازندران پاک هم باید بیشتر از هر زمانی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت جد مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌زادگان دولت در مازندران با دعوت از گردشگران نوروزی برای پیوستن به طرح مازندران پاک، گفت: رسانه ها در زمینه مازندران پاک مطالبه گری کنند و نگذاریم زباله در مازندران از آن چیزی که هست بیشتر شود.

او تأکید کرد که باید با اقدامات فرهنگی برای کاهش آثار تخریب محیط زیست تلاش کنیم و همه دستگاهها در این زمینه مسئولیت دارند و باید ورود کنند.

حسین‌زادگان خواستار بهره گیری از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران برای حل مشکل زباله در مازندران شد: گروه های مرجع تغییر کرده و باید از این ظرفیت برای رساندن پیام به مردم بهره ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار