سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد: ثبت نام 35 هزار دانش آموز استان در طرح نهضت حفظ جز سی ام قرآن کریم

زنجان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت نام 35 هزار دانش آموز استان در طرح نهضت حفظ جز سی ام قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد: ثبت نام 35 هزار دانش آموز استان در طرح نهضت حفظ جز سی ام قرآن کریم

نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت در کانون سهروردی زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و همچنین خادمین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: آموزش و پرورش طلایه دار کار فرهنگی و تربیتی در جامعه است و در راس این حرکت معاونان و مربیان پرورشی شاغل در مدارس فعالیت می کنند.

وی ضمن تبریک روز ملی راهیان نور ادامه داد: این اردوی معنوی یک مانور و رژه فرهنگی مهم است که با حضور مقام معظم رهبری در سال 87 در مناطق عملیاتی نامگذاری و شروع شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: امروز روز سپاس از زحمات معاونان و مربیان پرورشی مدارس در نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان است چرا که آنان سفیران جبهه فرهنگی تعلیم و تربیت می باشند.

این مقام مسئول اضافه نمود: امور تربیتی با همه تغییرات و ناملایمات موجود همچنان در مدارس پا برجاست و همه به این امر افتخار می نماییم.

محمدی یادآور شد: معاونان و مربیان پرورشی در مدارس کار سنگینی بر عهده دارند و اکثرا خارج از وظایف سازمانی خودشان فعالیت می کنند ولی ما اعتقاد داریم این ها همه الطاف خداوندی است و ایثار و از خود گذشتگی شامل هر کسی نمی شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری:(امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است.)

وی سعه صد، شهامت، صبر و توکل را از ویژگی های بارز معاونان و مربیان پرورشی برشمرد و گفت: کار این عزیزان در مدارس بسیار مقدس است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید نمود: آموزش و پرورش دستگاه انساز ساز و باشگاه تربیت انسان های وارسته است.

این مقام مسئول متذکر شد: آموزش و پرورش نهاد سیاسی نیست و نگاه سیاسی به آن یک آفت می باشد و این دستگاه فرهنگی باید جایگاه فرهنگی و تربیتی خود را در جامعه پیدا کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نزدیک به 35 هزار دانش آموز در طرح حفظ جز سی ام قرآن کریم ثبت نام کرده اند و این امر ستودنی است.

وی در پایان اظهار داشت: کار اصلی تعلیم و تربیت در مدارس و در بطن کلاس ها اتفاق می افتد و آرزومندیم کلاس هایی پاینده و پوینده داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار