شفاف‌سازی یکی از راه‎های مهم مقابله با قاچاق کالا در کشور است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شفاف سازی در کشور می تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله قاچاق کالا را در کشور بگیرد و این شفاف سازی باید از مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شفاف‌سازی یکی از راه‎های مهم مقابله با قاچاق کالا در کشور است

آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با خادمان معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل با گرامیداشت سالروز 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهارداشت: امروز اقتدار و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری های این عزیزان در جبهه و جنگ هستیم و باید خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان که ولی نعمتان جامعه امروزی ما هستند گرامی داشت .

او با قدردانی از زحمات خادمان شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هرچه قدر برای خانواده های شهدا، جانباز و ایثارگران خدمت کنیم بازهم در مقابل سختی ها و مشکلاتی که آنان در زندگی روزمره خود بر خود متحمل می شوند بسیار ناچیز است .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هیچ کشوری نمی تواند 40 سال تحریم های ظالمانه را در کنار توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کند افزود: ملت ما با الگو کرفتن و تأسی از راه و منش شهدا و با اگاهی و بصیرتی که دارند توانستند از همه تحریم ها و توطئه های دشمنان به خوبی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ برای کشورمان است که باید آن را قدر بدانیم .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه کشور ما هزینه های زیادی را برای انقلاب اسلامی پرداخته است، افزود : مسئولان مدیران و دولتمردان ما باید مدیریت خود را در شرایط حساس جامعه نشان دهند نه در روزهای عادی و امروز از همان روزهای حساس کشور است که باید شاهد تلاش خستگی ناپذیر مدیران و دستگاه های اجرایی در استان باشیم .

او گفت: شفاف سازی در کشور می تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله قاچاق کالا را در کشور بگیرد و این شفاف سازی باید از مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار