غلامعلی ارغوانی: مهمترین عامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایجاد امنیت ، آرامش و حفظ شادابی است

تهران (پانا) - مدیر منطقه 10 آموزش و پرورش شهر تهران گقت: اگر قرار باشد به‌ سمت کنکور درست قدم برداریم و آینده شغلی خود را بهتر بتوانیم انتخاب کنیم؛ باید برنامه‌ریزی داشته باشید تا در کنکور موفق شوید و بایستی حرفه‌ای فکر کرد و حرفه‌ای عمل نمود.

کد مطلب: ۹۰۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
غلامعلی ارغوانی: مهمترین عامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایجاد امنیت ، آرامش و حفظ شادابی است

غلامعلی ارغوانی در جمع دانش آموزان پایه دوازدهمبا اشاره به عوامل تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه اظهار داشت : سه عنصر مهم خانواده ، محیط آموزشی و خود دانش آموز در موفقیت دانش آموزان وجود دارد و مهم‌ترین عامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایجاد امنیت ، آرامش ، حفظ شادابی و آرامش فکری می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تصریح کرد: اگر قرار باشد به‌ سمت کنکور درست قدم برداریم و آینده شغلی خود را بهتر بتوانیم انتخاب کنیم؛ باید برنامه‌ریزی داشته باشید تا در کنکور موفق شوید و بایستی حرفه‌ای فکر کرد و حرفه‌ای عمل نمود.

وی دانش آموزان را مورد خطاب قرار داد و خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان می توانید با همت و تلاش مضاعف و همچنین همیاری و همکاری تیم آموزشی کنکور که متشکل از معاونت آموزشی ، مشاوران ، دبیران و مدیران هستند مسیر پیشرفت و ترقی را پیموده و به مدارج بالای علمی برسید.

ارغوانی از اولویت بندی و برنامه ریزی این دوران طلایی برای دانش آموزان سخن گفت و از تعامل دوسویه و مستمر دانش آموزان با مشاوران با تاکید بر مسائل آموزشی و آگاهی والدین و خود آگاهی دانش آموزان مطالبی را ایراد کرد.

لازم به ذکر است ، در این سمینار دو تن از مشاوران کنکور در خصوص برنامه‌ریزی درسی، نحوه صحیح و مدیریت مطالعه، روش‌های تست زدن، آمادگی مطلوب برای حضور در آزمون سراسری دانشگاه ها نکاتی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار