نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیران کل آموزش و پرورش و راه و شهرسازی استان تهران

اسلامشهر(پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیران کل راه و شهرسازی و آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جهت بررسی و رفع اختلافات فی مابین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیران کل آموزش و پرورش و راه و شهرسازی استان تهران

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرمانداراسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: همگرایی و وحدت عمل کم نظیری بین مجموعه قضائی شهرستان و ادارات و دستگاه‌های اجرائی وجود دارد و همین امر می تواند در رفع مسائل و مشکلات حائز اهمیت باشد.

او در ادامه افزود: اختلاف دیرینه ادارات آموزش و پرورش با راه و شهرسازی در خصوص تعهداتی است که باید به تامین سرانه آموزشی برای ساخت و سازهایی که در سالهای گذشته انجام شده منجر می شد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: بر اساس محتویات این پرونده و آنچه در عمل انجام شده مستند به توافقات قبلی اداره کل نوسازی مدارس مرجع اظهار نظر برای رفع اختلاف خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به مشکلات آموزش و پرورش اسلامشهر و کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرستان، اداره کل مسکن و شهرسازی با نظر اداره کل نوسازی مدارس استان تهران نسبت به رفع مشکل اراضی مورد نیاز آموزش و پرورش بر اساس استاندا‌های موجود اقدام خواهد کرد.

مرسلپور تصریح کرد: مسئولیت نظارت بر توافقاتی که در این جلسه بدست آمد با رئیس دادگستری شهرستان خواهد بود و فرمانداری نیز اجرای این توافقات را پیگیری خواهد کرد.

در این جلسه رئیس دادگستری اسلامشهر، مدیر کل نوسازی و بهسازی مدارس استان تهران و روسای ادارات راه و شهرسازی و آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار