مدیرعامل آلومینیوم اراک: فوتبال پاک در لیگ یک معنایی ندارد

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به تصمیمات اتخاذ شده از سوی داورهای لیگ آزادگان گلایه کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل آلومینیوم اراک: فوتبال پاک در لیگ یک معنایی ندارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم، حسین خبیری گفت: متاسفانه در لیگ یک سرمایه‌گذاری و برنامه اصولی محلی از اعراب ندارد و فوتبال پاک در کمال تاسف، بی‌معنی بوده و تلاشی بی‌سرانجام به حساب می آید.

وی خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری و مسائل پشت پرده و غیرفوتبالی امروز مهم ترین عامل تعیین‌کننده تیم‌های برنده مسابقات است و گویا پاک کار کردن در این فوتبال هیچ ارزشی برای متولیان آن ندارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اضافه کرد: این‌طور که از اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ یک بر می‌آید سازمان لیگ و کمیته داوران نسبت به تلاش‌ها و زحمات بدون شائبه و تماماً ورزشی باشگاه‌هایی مثل آلومینیوم که به فوتبال پاک برای کسب نتیجه متوسل شده‌اند، بی‌تفاوت‌اند و ما بیهوده برای کسب نتیجه از راه درست و اصولی خود را به زحمت انداخته‌ایم.

خبیری با اشاره به اینکه نمی‌توان از مسیری پاک در لیگ یک به موفقیت رسید، اظهار کرد: به نظر می رسد راه موفقیت و صعود در لیگ یک راهی غیر از مسیر پاک و درست و فوتبالی است که البته باید بگویم حاضر هستم برای همیشه از فوتبال جدا شوم اما ذره‌ای از سلامت و شرافت خود را در این راه حراج نکنم.

وی مسبب وضع موجود را کمیته داوران دانست و گفت: وجود تمامی این ناپاکی‌ها و حق‌خوری‌ها به کمیته داوران برمی‌گردد و عملکرد ضعیف این کمیته سبب شده است باشگاه‌ها از اشتباهات داوری به ستوه آیند، همان‌طور که در دو هفته و در دیدارهای ما با گل گهر و خونه به خونه داور به راحتی و با تصمیماتی عجیب در خصوص تکرار پنالتی‌ها ۴ امتیاز آلومینیوم را از این گرفت آن هم در حالی که ۲ امتیاز آن در برابر رقیب مستقیم آلومینیوم از دست رفته و می‌تواند تاثیری دو چندان در سرنوشت صعود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: دیگر نمی‌توان اسم چنین اتفاقی را اشتباه داوری گذاشت، چرا که در یک مورد طی دو بازی دو تصمیم متقاوت و سلیقه‌ای اتخاذ شده و تمام زحمات ما را برای رسیدن به صدر حدول به باد داده است. یکی اعلام پنالتی ناحق که دروازه‌بان ما مهار کرد و ناحق‌تر از آن تکرار پنالتی که منجر به گل برای گل گهر شد و ۲ امتیاز ما را سوزاند و امروز (جمعه) هم پنالتی دقایق پایانی و سه امتیازی ما به گل تبدیل شد اما داور در یک تصمیم بحث‌برانگیز رای به تکرار داد که پنالتی تکراری از دست رفت.

خبیری خاطرنشان کرد: سازمان لیگ و کمیته داوران می بایست هر چه زودتر تکلیف خود را با حق‌خوری‌های اینچنینی مشخص کنند چرا که نمی‌شود از یک طرف انتظار فوتبال پاک داشت و در ظاهر بر آن تاکید کرد اما از طرف دیگر با تصمیمات ناپاک حق تیم‌ها را پایمال کرد. این رفتارها فقط باشگاه‌ها را از فعالیت و سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری در فوتبال دلسرد می‌کند که دیر یا زود دود این اتفاق به چشم فوتبال و فدراسیون آن می‌رود.

وی در پایان افزود: حالا که بازی های لیگ یک به هفته های حساس خود رسیده است به کمیته داوران و سازمان لیگ هشدار می‌دهم که بساط این حق‌خوری‌ها و ناداوری‌ها را جمع کنند چرا که صبر ما از تصمیمات اشتباه داوری لبریز شده است. در صورت ادامه این روند که به پایمال شدن زحمات جماعت عظیمی از مردم، کارگران زحمتکش فعال در صنایع و پس از آن تیم و اعضایش می‌انجامد، می‌بایست من بعد آنها خود پاسخگوی تبعات حق‌خوری‌هایی از این دست باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار