پیش بینی اسکان 2000خانوار مسافر نورورزی در مدارس ماکو

ارومیه(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ماکو از آمادگی 80 اتاق در ماکو برای میزبانی مسافرین نوروزی سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی اسکان 2000خانوار مسافر نورورزی در مدارس ماکو

اکبر باباپور با تاکید بر اینکه شهرستان ماکو در سال 96و 97 رتبه اول در بحث کیفیت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی کسب کرده بود گفت:رتبه سوم استانی نیز به لحاظ کمیت پذیرش بعد از ارومیه و مهاباد به ماکو تعلق گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال گذشته یک هزار 600خانوار در قالب 9600 نفر دز این شهرستان از سوی آموزش و پرورش شهرستان ماکو اسکان یافتند افزود: امسال پیش بینی می کنیم بیش از 2 هزار خانوار از 28 اسفند تا 12 فروردین 98 در محل های ستاد اسکان نوروزی شهرستان ماکو حضوریابند.

مدیر آموزش و پرورش ماکو با تاکید بر اینکه 8 آموزشگاه با 10 اتاق در 3 گروه الف ، بو ج تقسیم شده اند تصریح کرد:امکانات یخچال ، پتو ، فرش ، بالش و غیره در هر اتاق متناسب با مدارس و خانه های معلم تنطیم شده است.

باباپور از تدارک بسته های راهنمایی گردشگران برای مسافرین نوروزی با کمک سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و خاطرنشان کرد:نقشه ، بروشور ، آب معدنی ، تنقلات و غیره از محتویات این بسته ها است.

وی گفت تنها هدف آموزش و پرورش ماکو در اسکان فرهنگیان رضایتمندی و فراهم سازی زمینه ها برای خاطره سازی مسافران نوروزی در ماکو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار