بازدید مدیر کل آموزش و پرورش از مدارس نایبند

بیرجند(پانا) - محمد علی واقعی اولین مسئول ارشد استانی در آموزش و پرورش است که پس از تقسیم استان، به نایبند سفر کرده و از مدارس آن بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش از مدارس نایبند

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در جمع دانش آموزان مدارس نایبند اظهار کرد: تلاش برای ساختن و آینده انقلاب و تسریع در چرخش چرخه تولید، اقتصای و قطار علمی کشور مهمترین رسالت دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی به شمار می رود.

وی، از نایند به عنوان جزیره ای سبز در میان صحرای تشنه کویر یاد کرد و ادامه داد: شما دانش آموزان مردان و زنان آینده این نگین سبزید که با همت و تلاش شما نخل های امید بر تن تفتیده کویر جوانه زده و بهار را میهمان دل مردمان این دیار می کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: با توکل، توسل و همت می توان پلکان ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و به قله کمال و سعادت رسید.

واقعی خطاب به معلمان دو آموزشگاه روستای نایبند ادامه داد: اقیانوس بی انتهای تعلیم و تربیت دارای صدف هایی که درهایی بس گرانبها در سینه دارند که همان استعداد ها نهفته دانش آموزان است و وظیفه ما به عنوان ملم شناسایی، پرورش و هدایت این استعدادها در مسیر شکوفایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار