آرمان بزرگ انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مشهد (پانا) -مدیر کل حراست کل استان با اشاره به اینکه صبوری و مقاومت در برابر سختی ها از صفات پرسنل حراست است، گفت: آرمان بزرگ انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

کد مطلب: ۹۰۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آرمان بزرگ انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است

عامری مدیر کل حراست کلخراسان رضوی، در نشست سراسری مسولین حراست های پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان با عنوان نقش حراست در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک حلول ماه رجب با بیان اینکه مدارا و سازگاری با مردم از مواردی است که حراست باید به آن توجه کند، اظهارداشت:دشمنان تا کنون اقداماتی را در راستای جدایی مردم و حاکمیت درحوزه های مختلف انجام داده اند اما خوشبختانه تا کنون موفق نشده اند، در شرایط حاضر جنگ اقتصادی راه انداخته اند و تلاش می کنند با این روش مردم را از نظام جدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد تمام خواسته ها را نمی توان پاسخگو بود اما می توان با تدبیر رضایت ایجاد کرد؛ صبوری و مقاومت در برابر سختی ها از صفات پرسنل حراست است که باید به آن توجه کرد.

عامری با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای چهل سال گذشته می پردازند و مهمترین مشکلات را مطرح و راهکار ارائه می کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب اهداف جهانی را دنبال می کند مخاطب معظم له تمام بشریت و به طور خاص جوانان هستند،جوانان باید برای بر عهده گرفتن مسئولیت در آینده تربیت شوند و انقلاب را پیش ببرند.

مدیر کل حراست کل خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم انقلاب ما حق و جهانی است لذا به چند نسل محدود نمی شود، افزود:تک تک واژه های بیانیه گام دوم باید در حوزه های مختلف دانشگاهی به آن پرداخته شود و در بالاترین مرکز تربیت نیروی انسانی یعنی دانشگاه فرهنگیان هم برای تبیین این بیانیه گروه های مجرب تشکیل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناکامی های ما به علت بی توجهی به فرمایشات رهبر انقلاب است، اظهارداشت:آرمان بزرگ انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است که باید به سمت آن حرکت کرد و باید به شناسایی افراد توانمند برای قبول مسئولیت توجه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار