افتتاح بازارچه کار و فناوری دانش آموزان شهرستان جم

جم،بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش جم گفت : بازارچه کار و فناوری دانش آموزان شهرستان جم با هدف تعمیق آموخته ها و آشنایی آنان با بازار کار و تقویت روحیه کار آفرینی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۰۰۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بازارچه کار و فناوری دانش آموزان شهرستان جم

خلیل نیکخواه بیان داشت : بازارچه کار و فناوری دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهرستان جم با مشارکت اکثریت مدارس در دو بخش مرکزی و ریز برگزار شد.

نیکخواه هدف از برگزاری این بازارچه ها، افزایش توانمندی مهارت های عملی دانش آموزان، تعمیق آموخته ها و آشنایی آنان با بازار کار و تقویت روحیه کار آفرینی دانست.

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: در این بازارچه دانش آموزان با همکاری معلمان و خانواده ها، تولیدات مختلفی در قالب دست سازه ها و صنایع دستی بصورت بافتنی، کار با چوب، تزئینات و زیورالات، سفره آرایی، دست ساخته های تزئینی با دورریختنی ها، کار با چرم و فلزبه نمایش گذاشتند.

نیکخواه خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در کنار تعلیم و تربیت، آموزش مهارت های زندگی و برخورد مناسب با رویدادهای اجتماعی جامعه را فرا گیرند تا در آینده دچار مشکل نشوند.
مدیر آموزش و پرورش جم با تمجید از عملکرد مطلوب مدیران، سرگروه درس کار و فناوری، دبیران و مدارس مجری، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی شایسته زمینه برپایی این گونه نمایشگاه ها و جشنواره ها در جهت تقویت فرهنگ کارآفرینی و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان گام سازنده ای برداریم.

بازارچه کار و فناوری دانش آموزان شهرستان جم با شرکت 27 مدرسه دوره اول متوسطه در مدرسه ام البنین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار