انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور برگزار شد

تهران (پانا) - انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور به میزبانی اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور برگزار شد

بحث توجیهی انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور با حضور محمد روشنی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌‌های سازمان، علی ‌نقی یزدان‌پناه، ابولقاسم شاکری و اسماعیل بحری‌زاده مشاوران سازمان، سیدهادی دلبری معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

این افراد جز هیات نظارت بر اجرای انتخابات مجامع سازمان دانش‌آموزی هستند که در این مراسم به انتخاب هیات رئیسه انتخابات کمک کردند.

دهقانی در ابتدای این بحث ضمن بیان توصیه‌هایی به مربیان و دانش‌آموزان به جزئیات انتخاب هیات‌رئیسه از سوی هیات نظارت انتخابات اشاره کرد‌.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در ادامه درباره انتخابات هیات‌رئیسه این دوره از مجامع گفت: «افق مجامع برای سال ۹۸ و ۹۹ باید با پوست‌اندازی و رفتن به سمت جوان‌گرایی باشد.»

در مراسم امروز پس از ارائه برنامه‌های هریک از اعضا، هیات رئیسه مجامع، هیات رئیسه سنی انتخابات هیات امنا اعضا و مربیان و انتخابات شورای برنامه‌ریزی در بخش دختران، پسران و مربیان با رای‌گیری خود اعضا مشخص شدند.

روشنی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در این مراسم اسامی هیات رئیسه اعضای مجامع را اعلام کرد و اعتبار سازمان را کنگره اعضا دانست.

او همچنین ادامه داد: در خرداد سال آینده اولین مجمع اعضا و مربیان را در یکی از استان‌ها خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار