نخستین مرکز معاینه فنی خودرو سبک در شادگان راه اندازی می شود

شادگان (پانا) - نخستین مرکز معاینه فنی خودرو سبک در شادگان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۹۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مرکز معاینه فنی خودرو سبک در شادگان  راه اندازی می شود

حسن مزبانی پور شهردار شادگان گفت: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک به منظور رفاه حال مردم، شهرداری شادگان با همکاری بخش خصوصی مجوز ایجاد مرکز معاینه فنی را اخذ کرده که در آینده نزدیک این شهرستان نیز از این مرکز بهره مند خواهد شد.

مزبانی پور با عنوان اینکه این مرکز در اول جاده ورودی شهر و در ابتدای جاده مزار روستای عنایتی واقع شده، گفت: این مرکز مراحل پایانی احداث را پشت سر می‌گذارد و دارای سالنی برای انجام آزمایشات معاینه فنی خودروها و همچنین دارای دستگاه تست، لاین، لغزش، نور چراغ، آلودگی و سی.ان.جی می باشد.

شهردار شادگان ادامه داد: مالکان خودروهای سبک در شهرستان شادگان قبلا باید با طی کردن مسیر ۹۸ کیلومتری به نزدیک‌ترین مرکز مکانیزه معاینه فنی واقع در اهواز مراجعه و کارت معاینه خودرو خود را دریافت می‌کردند که هم اکنون این مرکز معاینه فنی در این شهرستان احداث و در آینده نزدیک به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

او یادآور شد: رانندگان این شهرستان برای اخذ معاینه فنی خودرو به ناچار به شهرهای مجاور مراجعه می کنند و متحمل هزینه و پیمودن مسافت زیادی می شوند که احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک از نیازهای اساسی این شهرستان و از مطالبات و خواسته های دیرینه رانندگان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار