لیگ برتر فوتبال:

برد تراکتور سازی در برادرانه‌ترین دربی تاریخ فوتبال جهان

تبریز(پانا)- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سری بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه دو بر صفر ماشین‌سازی تبریز را شکست داد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برد تراکتور سازی در برادرانه‌ترین دربی تاریخ فوتبال جهان

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و ماشین‌سازی تبریز از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز(پنج‌شنبه) در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

جرج لیکنز، سرمربی سرخپوشان تبریزی برای دربی تبریز محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس را به زمین بازی فرستاد.

فرناندو دخسوس، صادق رضانیا، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی کریمی، سید احمد مهدی زاده، احسان علوان زاده، فرشاد سالاروند، احمدرضا زنده روح و سعید مهری یازده بازیکن مهاحری در این دیدار بودند.

در ابتدای نیمه اول این دیدار ماشین‌سازی بسیار سریع شروع کرد اما بعد از آن تراکتورسازی حملات خود را روی دروازه حریفش زیاد کرد که چندین توپ نیز از تیر دروازه راهی خارج از زمین شد. در دقیقه ۲۵ اشکان دژاگه بر روی اشتباه اهل‌شاخه از تیم ماشین‌سازی نتیجه را یک بر صفر کرد تا تراکتورسازی نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم آنتونی استوکس در دقیقه ۵۰ توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند‌. بعد از گل استوکس تیم ماشین‌سازی فشار خود را روی دروازه تراکتورسازی بالا برد و رقیبش را تحت فشار قرار داد. ولی تراکتورسازی با این حال چندین حمله خطرسازی را روی دروازه ماشین‌سازی انجام داد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان بود. سیداسد حاج محمدی، علی اکبر نوری، عسگر محمدی، محمدحسین ترابیان و محمدباقر باقرپور وی را در این دیدار همراهی کردند.

گفتنی است، حدود ۱۰ هزار هوادار تراکتورسازی و ۵۰ نفر هوادار ماشین‌سازی در این دیوار حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار