طرح عیدانه برای کودکان کار و خیابانی در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل بهزیستی اردبیل از اجرا شدن طرح عیدانه برای کودکان کار و خیابانی در اردبیل خبرداد و گفت: تعداد ۲۵۰ کودک خیابانی و کار در اردبیل شناسایی شده است و این کودکان و خانواده‌های آنان تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۸۹۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح عیدانه برای کودکان کار و خیابانی در اردبیل اجرا می‌شود

بهزاد ستاری اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن آغاز سال جدید و در راستای یکی از اهداف و سیاست‌های دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی که حمایت از کودکان خیابانی است اجرای طرح عیدانه با هدف تهیه البسه و نیازهای اساسی کودکان به مبلغ دو میلیون ریال عملیاتی شد .

او با بیان اینکه تعداد 250 کودک خیابانی و کار در اردبیل شناسایی شده و این کودکان و خانواده‌های آنان تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته و از خدمات متعدد تخصصی برای توانمندسازی کودک و خانواده برخوردار هستند، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های مورد نظر در حوزه امور اجتماعی کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و در کنار آنها توجه به مشکلات کودکان خیابانی و کار است .

مدیرکل بهزیستی استان گفت: حمایت و کمک به استقلال فردی و اجتماعی افراد به ویژه کودکان از جمله اهداف اصلی و برنامه‌های محوری در تشکیلات سازمان بهزیستی بوده که با این اقدام ضمن حفظ عزت و آبروی کودکان، سلامت اجتماعی آنان نیز ارتقا می‌یابد و این مهم نیز جزو برنامه‌های اولویت‌دار در رابطه با کودکان کار و خیابانی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار