با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

عملیات احداث دو مدرسه با شش کلاس درس در شیبکوه آغاز شد

هرمزگان(پانا)-عملیات احداث دو مدرسه مشارکتی- خیری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان در بخش شیبکوه آغازشد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
عملیات احداث دو مدرسه با شش کلاس درس در شیبکوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه عملیات اجرایی این دو فضای آموزشی، افزود: در ادامه توسعه فضاهای آموزشی درهرمزگان، عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه خیری- مشارکتی متوسطه اول در روستای رُستاق و دبستان سه کلاسه در روستای طاحونه از توابع بخش شیبکوه آغاز شد و شمار مدارس خیری مشارکتی که از سه ماه گذشته عملیات اجرایی آنان آغاز شده است به بیش از 50 مدرسه رسید.

وی تصریح کرد: این واحد آموزشی با زیربنای 168 و 144 مترمربع با شش کلاس درس به همت یک خیرنیکوکار، احداث و مهر سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: در مجموع برای این دو طرح 10 میلیارد ریال هزینه خواهد شد و هر کدام علاوه بر ساختمان آموزشی، دارای دیوارکشی، محوطه سازی و سرویس بهداشتی هستند.

وی در ادامه بیان داشت: پیش بینی می شود همه طرح های دردست اجرا تا مهرماه سال تحصیلی آینده افتتاح و به زیرساخت های آموزشی استان اضافه شوند.

دادی زاده ضمن قدردانی از مشارکت کم نظیر خیرین نوع دوست خاطر نشان کرد: نهضت مدرسه سازی درهرمزگان با مشارکت خیرین نیکوکار و حمایت دولت شتاب گرفته است که این مهم نقش مهمی در کاهش آمار مدارس تخریبی دارد که از چالش های نظام تعلیم و تربیت در استان به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: با تدبیر استاندار هرمزگان و رییس شورای آموزش و پرورش استان، 200 طرح آموزشی نیز با مشارکت صنایع بزرگ استان و نوسازی مدارس در دست احداثاست که تحول چشمگیری را در تقویت ساخت های آموزشی استان رقم خواهد زد.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام، بازدید از واحدهای آموزشی و شرکت در همایش مدیران مدارس از دیگر برنامه های سفر یکروزه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به منطقه شیبکوه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار