معاون ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:

معلمان ابتدایی آموزش داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی می بینند

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دراجرای بخشنامه طرح 'عید و داستان' معلمان ابتدایی زیر نظر مدرسان مجرب، آموزش داستان گویی، داستان خوانی وداستان نویسی می بینند.

کد مطلب: ۸۹۹۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ابتدایی آموزش داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی می بینند

به گزارش پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ایرج بیت اللهی افزود: هدف از این طرح که بیش از هفت هزار معلم ابتدایی در آن مشارکت دارند تقویت مهارت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی در سه فعالیت داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی است.

وی یادآور شد: برای تبیین بخشنامه به معلمان وهمچنین اولیای دانش آموزان، مدرس منطقه ای تامین شد تا درمدت زمان کوتاه سایرمعلمان آموزش های لازم را ببینند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تقویت مهارت گفتن، خواندن، نوشتن و قوه تخیل دانش آموزان درقالب مناسب تربیتی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: در این طرح 35 معلم خبره آموزش ابتدایی از 22 منطقه آموزشی آماده برگزاری کارگاه آموزشی برای همه معلمان استان هستند.

به گفته بیت اللهی این آموزش ها فرصت مناسبی است تا معلمان دانش آموزان را به تفکر و تامل درعالم هستی آشنا، قوه تخیل و تفکر درآنها را تقویت و به خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب گفتن درمحیط اطراف خود بپردازند.

این مسوول تصریح کرد: معلمان باید به دانش آموزان یاد دهند که چگونه از محیط شاد و با نشاط کودکی در کنار هم بهره ببرند و به شادی و تفریح بپردازند و با ادبیات کهن ایران زمین نیز آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار