معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری :ممنوعیت صادرات ۴قلم کالای عمده به افغانستان رفع شد

بیرجند (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به رفع ممنوعیت صادرات کالاهای عمده به افغانستان گفت: سیمان، آهن ، مواد سوختی و میلگرد 4 کالایی بودند که چندی پیش از سوی افغانستان صادرات آنها ممنوع شده بود.

کد مطلب: ۸۹۹۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری :ممنوعیت صادرات ۴قلم کالای عمده به افغانستان رفع شد

مشیر الحق عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، گفت: با پیگیری های مجدانه استاندار و همکاران حوزه اقتصادی ،بازارچه ماهیرود بازگشایی و صادرات چهار قلم مواد سوختی، سیمان، آهن و میلگرد به کشور افغانستان رفع ممنوعیت شد.

عابدی افزود: حاصل رایزنی و پیگیری های استاندار، مکاتبه ای از جانب دولت افغانستان است که برای رفع ممنوعیت صادرات چهار قلم ذکر شده امروز ۱۵ اسفند ماه تحویل استانداری خراسان جنوبی شد.


وی ادامه داد: امیدواریم تجار و صاحبان صنایع در خراسان جنوبی از این فرصت مغتنم برای اعتلا و پیشرفت اقتصادی استان استفاده و زمینه سازی برای صادرات حداکثری شوند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: پیگیری های صورت گرفته در ماه های اخیر منجر به بازگشایی بازارچه های یزدان و گلورده استان شد و فرصتی مناسب برای اقدامات تجاری در چهارچوب قوانین موضوعه است.


عابدی از دائمی شدن ترانزیت خارجی از مرز ماهیرود و موافقت مقدماتی برای احداث ۴۰ واحد سازمانی برای کارکنان گمرک ماهیرود خبرداد و اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مشکلات مربوط به تردد کارکنان این گمرک بتوانیم به زودی شاهد احداث منازل سازمانی برای کارکنان گمرک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار