در گفت‌وگو با پانا

بهروز عطایی: لیگ برتر والیبال برگزار نشود والیبال ایران ضربه می‌خورد

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران شایعه برگزار نشدن لیگ برتر والیبال را یک فرضیه دانست و تأکید کرد در صورت اجرا شدن این فرضیه والیبال ایران ضربه خواهد خورد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بهروز عطایی: لیگ برتر والیبال برگزار نشود والیبال ایران ضربه می‌خورد

چند وقتی است شایعه‌ای در بین اهالی والیبال دهان به دهان می‌چرخد مبنی بر اینکه به علت تقویم فشرده تیم ملی والیبال ایران در سال آینده که جام جهانی، لیگ ملت‌ها و انتخابی المپیک را در خود جای داده است، فدراسیون تصمیم دارد لیگ برتر والیبال را در فصل بعد برگزار نکند تا بازیکنان تیم ملی با فشار کمتری به مسابقات خود برسند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران که این روزها هدایت تیم والیبال کاله آمل را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با پانا درباره شایعه عدم برگزاری لیگ برتر والیبال در سال آینده گفت: به نظرم این موضوع بیشتر فرضیه است و اصلاً چنین چیزی امکان ندارد، اگر لیگ برتر والیبال سال آینده برگزار نشود حال و احوال خوبی برای والیبال ایران رقم نخواهد خورد و ما ضربه می‌بینیم.

وی در پایان درباره حواشی به وجود آمده در لیگ برتر والیبال گفت: متاسفانه حاشیه و درگیری چند سالی است که در لیگ ما وجود دارد و به نظرم باید این موضوع ریشه‌یابی شود، البته که برگزاری فینال مسابقات در یک شهر بی‌طرف یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود اما در بازی‌های پلی‌آف مهم‌ترین نیاز ما ویدئو چک است اما متأسفانه در شهرستان از این وسیله استفاده نمی‌شود. هر چه حساسیت بازی‌ها بیشتر شود جنجال‌ها افزایش خواهد یافت. در یک بازی حساس ویدئو چک قوی و باکیفیت، سالن استاندارد و تعداد بالای مأموران انتظامی نیاز اصلی است.

پس از اینکه فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال جهان را از تقویم جهانی حذف کند، فدراسیون والیبال ایران هم تصمیم گرفت تیم زیر 23 سال مردان و زنان را به رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال اعزام نکند.

عطایی در ادامه درباره عدم اعزام تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: به طور حتم عدم اعزام این تیم‌ها به رقابت‌‌های قهرمانی آسیا یک خلاء به وجود می‌آورد و به این رده سنی آسیب می‌زند. رده امید پشتوانه رده بزرگسالان است و فدراسیون باید این رده را حفظ کند. بازیکنان از حضور در تیم ملی زیر 23 سال احساس خوبی خواهند داشت چرا که ممکن است هیچ وقت امکان حضور در تیم ملی بزرگسالان را به دست نیاورد اما حداقل در این رده سنی می‌توانند در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون باید گاهی مواقع به نتیجه فکر نکند، گفت: ما در برخی رده های سنی باید به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهیم که یکی از این رده‌ها همین تیم امید است، فدراسیون گاهی باید به نتیجه فکر نکند و تنها هدفش روحیه و انگیزه به بازیکنان باشد. اما به هر حال تصمیم‌گیرنده مسئولان فدراسیون هستند و آنها در وضعیت فعلی صلاح دیدند که این تیم اعزام نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار