حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خرم آباد

خرم آباد (پانا) - به منظور تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده حوزه معاونت پرورشی و در قالب جشنواره موفقیت علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و علی نقی یزدان پناه مشاور وی عصر سه شنبه وارد خرم آباد شدند .

کد مطلب: ۸۹۹۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خرم آباد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود در یک برنامه رسمی مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان و حوزه پرورشی قرار گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش هدف از این سفر را حضور در جمع صمیمی همکاران سخت کوش استان لرستان و همچنین تجلیل و تقدیر از موفقیت های کسب شده عنوان کرد .
کاظمی تصریح کرد: استان لرستان در حوزه شاخص های پرورشی یکی از استان‌های موفق کشور است که جا دارد هفته امور تربیتی را خدمت این عزیزان تبریک عرض نماییم .

وی همچنین بازدید از زیر ساخت های حوزه پرورشی و کمک به ساخت و تکمیل پروژه های در دست اقدام را از جمله برنامه و اهداف این سفر عنوان کرد.
گفتنی است در ادامه از اردوگاه دانش آموزی کمالوند خرم آباد و بخش‌های مختلف آن و پروژه های در دست ساخت آن از جمله ، سالن و تالار پذیرایی ،سالن سرپوشیده ورزشی ، سینمای روباز و فصای خوابگاهی و .... بازدید بعمل آمد و پس از آن برنامه بازدید از کانون ادب خرم آباد و معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنر ی ،بازدید از فضای مذکور و معرفی چشم انداز آینده کانون انجام گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار