با حضور رییس سازمان دانش آموزی خوزستان در خرمشهر انجام شد:

افتتاح نخستین مجلس دانش آموزی شهرستانی کشور

خرمشهر (پانا) - با حضور رییس سازمان دانش آموزی خوزستان و دیگر مسئولین شهرستانی نخستین مجلس دانش آموزی شهرستانی کشور درخرمشهر افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۹۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نخستین مجلس دانش آموزی شهرستانی کشور

علیرضا مسرور رییس سازمان دانش آموزی خوزستان در حاشیه افتتاح مجلس دانش آموزی شهرستانی کشور در خرمشهر اظهار کرد: یکی از ارکان سازمان دانش آموزی تشکیل مجلس دانش آموزی است؛ نماینده ی شهرستان ها به عبارتی نماینده ی استان را تشکیل می دهند و از این مجموعه ی استانی، ما کرسی در مجلس کشور داریم.
مسرور بیان کرد:خوشبختانه شهرستان خرمشهر و آبادان ریشه و پایه ی اخبار نمایندگی استان خوزستان را معمولا در مجلس کشور دارند و جالب اینجا است که جناب آقای جاسمی نماینده ی بچه های خرمشهر امسال کاندید نامزد ریاست مجلس کشور بود، که متاسفانه فقط با سه رای کمتر این کرسی را ما نتوانستیم به دست بیاوریم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: البته این افتخاری برای خرمشهر بود که با رقبای کل کشور بتواند هم آوردی بکند و تا اینجا پیش برود و خوشبختانه ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر با کمک رئیس سازمان دانش آموزی جناب آقای بچاری ترتیب تشکیل یک پارلمان در سطح خرمشهر دادند و برای اولین بار است که یک شهرستان پارلمان صد و هشتاد نفری را سازمان دهی می کند.

مسرو ر در آخر اظهار کرد: کار این پارلمان ارائه ی خدمات مشورتی است به مدیران هم در کف مدرسه هم در سطح مدیریت عالی شهرستان که رئیس اداره ی آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار