ندیری: روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیا نماییم

تهران (پانا) - مدیر منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: درختان، از منابع طبیعی و جزء ثروت‌های ملی هر کشوری به شمار می‌آید در نتیجه، حفاظت و نگهداری از آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

کد مطلب: ۸۹۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ندیری: روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیا نماییم

همزمان با روز درختکاری در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود، و همچنین توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی به عنوان یک وظیفه دینی و ملی، آموزش و پرورش منطقه 5 با همکاری شهرداری منطقه 5 و سازمان منابع طبیعی با حضور دکتر ندیری مدیر منطقه ، انصاری رئیس منابع طبیعی تهران , رئیس سازمان و مدیر کل امور سازمان جنگل ها و مراتع کشور ، و دکتر خسروآبادی شهردار منطقه با کاشت نهال در پارک کوهسار به استقبال سال نو رفتند.

دکتر ندیری هدف از این حرکت نمادین را تاکید و توصیه اولیای اسلام به حفظ و حراست از درختان و اهمیت درختکاری دانست و گفت : روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیا نماییم .

مدیر منطقه این مراسم را ارج نهادن به گسترش فضای سبز دانست و افزود: درختان، از منابع طبیعی و جزء ثروت‌های ملی هر کشوری به شمار می‌آید در نتیجه، حفاظت و نگهداری از آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

وی ادامه داد : بنده نیز به نوبه خود روز درختکاری را تبریک می‌گویم.این روز ، روز بسیار حائز اهمیتی است. البته معنایش این نیست که فقط در این روز به فکر کاشت نهال و درخت باشیم، بلکه معنایش این است که یک بار دیگر نسبت به محیط زیست توجه بیشتری داشته باشیم و از آن حراست نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار