در گفت‌وگو با پانا

محمد نوری: استقلال مدعی قهرمانی در آسیاست اما برخی مانع از موفقیت تیم می‌شوند

کشیدن موی منشا در اهواز برنامه‌ریزی شده بود

تهران (پانا) –علیرضا دهقانی/ پیشکسوت استقلال تهران این تیم را با توجه به نتایجی که در نیم‌فصل دوم به دست آمده است یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌داند.

کد مطلب: ۸۹۸۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: استقلال مدعی قهرمانی در آسیاست اما برخی مانع از موفقیت تیم می‌شوند

محمد نوری در گفت‌و‌گو با پانا درباره دیدار امروز استقلال مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو تیم حریفان قدرتمندی هستند و کار سختی پیش روی هر دو خواهد بود. البته استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال متفاوتی را ارائه داده است که به خوبی نشان می‌دهد این تیم با این ویژگی‌ها در آسیا حرفی برای گفتن دارد. به نظرم استقلال با نتایجی که به دست آورده، نشان داده است یکی از مدعیان قهرمانی است اما متاسفانه برخی مانع این موفقیت می‌شوند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه رفتار برخی تماشاگران با منشا در اهواز کاملاً برنامه‌ریزی‌شده بود، گفت: متاسفانه با کشیدن موهای این بازیکن قصد داشتند تمرکز او را بر هم بزنند. متاسفانه مسئولان کمیته اخلاق هم خیلی زود او را محروم کردند. آنها حداقل باید صبر می‌کردند و رای منشا را بعد از دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا صادر می‌کردند. چنین رفتارهایی آرامش را از نماینده ایران در لیگ قهرمانان می‌گیرد.

وی در ادامه درباره تیم الدحیل حریف امشب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الدحیل تیم قدرتمند و خوبی است، آنها فصل گذشته نتایج خوبی در آسیا گرفتند. به طور حتم امسال انگیزه‌های زیادی دارند تا به موفقیت برسند به خصوص اینکه در دیدار نخست میزبان استقلال خواهند بود.

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال درباره خریدهای جدید این تیم در نیم فصل لیگ برتر و حضور سه خارجی جدید در این تیم گفت: خوشبختانه بازیکنان خارجی خوب و باکیفیتی به استقلال اضافه شده‌اند. اگر پاتوسی وگونکالوس وزن اضافه را دور بریزند و از نظر بدنی به فرم ایده آل برسند، به مراتب بر قدرت استقلال اضافه خواهد شد.

نوری در پایان گفت: با توجه به نتایجی که استقلال در نیم‌فصل دوم به دست آورده یکی از مدعیان است و به همین دلیل ما امیدواریم گام اول را محکم بردارد. استقلال فصل گذشته نیز در گروه سختی قرار داشت اما در نهایت توانست به عنوان تیم اول صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار