مهم ترین ویژگی ائتلاف فراگیر استانی تجربه و اشتغالزایی است

ارومیه (پانا)- رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف فراگیر استانی در آذربایجان غربی گفت:  مهم ترین ویژگی ائتلاف فراگیر استانی تجربه و اشتغالزایی است.

کد مطلب: ۸۹۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
 مهم ترین ویژگی ائتلاف فراگیر استانی تجربه و اشتغالزایی است

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف فراگیر استانی در آذربایجان غربی با بیان اینکه این ائتلاف قوی ترین و توانمند تیم تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی استان برای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه می باشد؛ خاطرنشان ساخت : برگزاری انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فرصت مناسبی برای بررسی دو کارکرد مهم #تجربه و #اشتغال زایی در ارتقای جایگاه اتاق است.

دکتر محمد نقی زاده آیدنلو گفت : دوره نهم انتخابات اتاق در آذربایجان غربی و استمرار حضور ائتلافی تحت عنوان #ائتلاف_فراگیر متشکل از تجار و فعالین خوشنام و موثر در مناسبات اقتصادی نشان از اعتماد فعالین اقتصادی به ترکیب مهم تجربه و اشتغال زایی است.

وی ادامه داد : در روزهایی که اقتصاد و تولید کشور و استان حال ناخوشی دارد به دلایل مختلف از جمله عدم بهره مندی درست از مشاوره های اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و نیز قدرت نمایی بخش دولتی در ارکان اقتصاد، آنچه امروز راه برون رفت می تواند قلمداد گردد بهره گیری از دو ظرفیت مهم #تجربه و توانایی داوطلبین حضور در ترکیب هیات مدیره در #حوزه اشتغال زایی است.

نقی زاده آیدنلو تاکید کرد : نگاهی اجمالی به ترکیب #ائتلاف_فراگیر دو رکن تجربه و ایجاد اشتغال بیش از پیش نمود دارد و سالها فعالیت خوشنام و توانمند در عرصه اقتصاد ایران و استان و نیز ایجاد #اشتغال مستقیم برای بیش از ۳ هزار نفر و #اشتغال غیر مستقیم برای بیش از ۱۵ هزار نفر گویای وسعت و قدرت ائتلافی است که خواهان رشد و اعتلای عقلانی و نه احساسی اتاق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار