در جلسه نظارت همتا انجام شد:

رونمایی از طرح نوآورانه جام مهارتی خواجه نصیرهنرستان فنی آیه اله خامنه ای فیروزه

فیروزه (پانا) - در راستای برگزاری جلسه نظارت همتا، به همت هنرستان فنی نمونه آیه اله خامنه ای فیروزه، از طرح نوآورانه تحت عنوان (( جام مهارتی خواجه نصیر )) رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۸۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی  از طرح نوآورانه جام مهارتی خواجه نصیرهنرستان فنی آیه اله خامنه ای  فیروزه

صبح یکشنبه 12 اسفند با حضور رضایتی؛ رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان، خالویان؛ معاون آموزشی اداره فیروزه ، معاونان آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه دوم ادارات آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری از طرح نوآورانه هنرستان فنی نمونه آیه اله خامنه ای تحت عنوان جام مهارتی خواجه نصیر رونمایی شد.

رجب پور؛ مدیر هنرستان دراین خصوص گفت: این طرح که در راستای برگزاری جلسه نظارت همتا در این هنرستان رونمایی شد،به عنوان طرح پیشنهادی جدید و در عین حال نوآورانه برای نخستین بار در سطح کشور با هدف تقویت کار تیمی، سنجش عملکردی مبتنی بر شایستگی، تلاش برای حفظ موقعیت های پیشین، آمادگی برای رقابت های علمی - عملی و مرور و جمع بندی دروس طراحی و اجرا می شود.

گفتنی است درهر تیم رقابت کننده، یک نفر از پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم حضور خواهد داشت که در سه سطح دانش نظری،مهارت رایانه ای و مهارت کارگاهی تخصصی از آموخته های آنان ارزشیابی به عمل آمده و به برترین تیم، ضمن اهدای لوح تقدیر، هدایای نقدی نیز تقدیم می شود.

از نقاط قوت این طرح می توان به رقابت تیمی هنرجویان با یکدیگر و قابلیت اجرایی شدن در سطح کشور را نام برد.

در ادامه اجرای جلسه نظارت همتا، رضایتی ازنمایشگاه توانمندیهای هنرجویان هنرستان امام رضا (ع) نیز بازدید به عمل آورد. رحیمی؛ مدیر هنرستان به ارائه توضیحاتی از رشته ها و برنامه های با نشاط ، خلاقانه و پویا توسط هنرجویان این هنرستان پرداخت و سپس مدعوین از نزدیک با میزان فراگیری ،خلاقیت ها و کسب مهارت های حرفه ای و اجتماعی آنان آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار