مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند: نمایشگاه توانمندی زنان آیینه‌ای از کارآفرینی، خلاقیت، علم‌آموزی است

بیرجند (پانا) ـ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بااعلام این خبرافزود: نمایشگاه دستاوردهای زنان استان با 4 غرفه بزرگ در بخش‌های مختلف صنایع‌دستی همچون زیورآلات، لوازم تزئینی، چرم‌دوزی، سفال، فرش و گلیم‌بافی، تیکه دوزی، شیرینی سنتی، مجسمه‌سازی، گل‌سازی به همراه غرفه‌های فروشگاهی، عرضه کتاب، عروسک محلی گیاهان دارویی و غیره آماده استقبال و پذیرایی از مخاطبان و به‌ ویژه بانوان است.

کد مطلب: ۸۹۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند: نمایشگاه توانمندی زنان آیینه‌ای از کارآفرینی، خلاقیت، علم‌آموزی است

نمایشگاه دستاوردهای زنان استان با 4 غرفه بزرگ در بخش‌های مختلف صنایع‌دستی همچون زیورآلات، لوازم تزئینی، چرم‌دوزی، سفال، فرش و گلیم‌بافی، تیکه دوزی، شیرینی سنتی، مجسمه‌سازی، گل‌سازی به همراه غرفه‌های فروشگاهی، عرضه کتاب، عروسک محلی گیاهان دارویی و غیره آماده استقبال و پذیرایی از مخاطبان و به‌ ویژه بانوان است.


یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار نمود، نمایشگاه توانمندی زنان را آیینه‌ای از کارآفرینی، خلاقیت، علم‌آموزی، هنرمندی، خودباوری، تفکر، تدبیر و اراده قوی بانوان این مرزوبوم دانست و گفت:بی‌شک نقشی که بانوان هنرستانی در پیشرفت کشور داشتند، به جریانی عظیم و ماندگار تبدیل خواهد شد تا دیگر بانوان جامعه استعدادهای بالقوه خود را بشناسند و آن‌ها را بالفعل و شکوفا سازند.


گفتنی است این نمایشگاه از 12 تا 15 اسفند ماه همه‌روزه از ساعت 9 الی 12 صبح در محل هنرستان کوثر برای بازدیدکنندگان، برپا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار