سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیر قابل انکار است

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سهم جمهوری اسلامی ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است.

کد مطلب: ۸۹۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیر قابل انکار است

عبدالهاشم حسن‌نیا در جلسه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی راهداری استان اردبیل اظهار داشت: تنها در سال گذشته 400 هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای تزانزیتی تردد داشتند که مجموع حجم ترددها سبب شده ایران در حمل و نقل و ترانزیت برون مرزی تقش موثری داشته باشد .

او با اشاره به امنیت داخل کشور افزود: در بخش حمل و نقل مسافر نیز رشد 10 درصدی در سال آینده پیش بینی شده و ایران به یکی از مقاصد سفر تبدیل شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی از جمله وظایف سازمان راهداری را توسعه شبکه راه‌های کشور برشمرد و گفت: علاوه بر این بهسازی پایانه‌های مرزی و پایانه‌های داخلی به صورت جدی دنبال می‌شود و برنامه‌های متعددی برای سال آینده در نظر گرفته شده است .

حسن‌نیا بیان کرد: در استان اردبیل نیز 70 میلیارد تومان اعتبار ملی و 50 میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال آینده پیش بینی شده است .

او تصریح کرد: با توجه به واقع شدن اردبیل در مرز شمال غرب کشور و ظرفیت‌های گردشگری آن توسعه محورها و خدمت رسانی بهینه با اجرای روکش آسفالت، ایمن سازی و نصب علائم در نظر گرفته شده است .

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آغاز به کار طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند خبر داد و گفت: این طرح با هدف خدمت‌رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار