اعلام آمادگی پلیس راهور ناجا برای اجرای طرح ترافیکی نوروز 98

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 98 اعلام کرد که با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، این طرح از 25 اسفند سال جاری تا پایان 17 فروردین 98 اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۸۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی پلیس راهور ناجا برای اجرای طرح ترافیکی نوروز 98

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی و تعامل مطلوبی میان وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 98 افزود: با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، این طرح از 25 اسفند سال جاری تا پایان 17 فروردین 98 اجرایی می‌شود و مطابق ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون ایمنی، نسبت به خط کشی و نصب علائم و بازسازی معابر اقدامات لازم نیز در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی طرح سامانه «سرعت‌های بحرانی» عنوان کرد: امید است بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی چون این سامانه به کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و کنترل بیشتر رفتار رانندگان منتج شود.

سردار مهری درباره سازوکار این سامانه عنوان کرد: اطلاعات رانندگان پرسرعت و پرخطر از سوی این سامانه به پاسگاه‌ها و پلیس راه منتقل می‌شود و این امکان فراهم می‌شود که رفتار رانندگان پرخطر تحت کنترل قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار