«استودیو الفبا» در آموزش و پرورش آذربایجان غربی افتتاح شد

ارومیه (پانا) - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی هدف از افتتاح استودیو الفبا نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی سریع و دقیق به افکارعمومی دانست.

کد مطلب: ۸۹۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
«استودیو الفبا» در آموزش و پرورش آذربایجان غربی افتتاح شد

مهدی محمدپور در گفتگو با خبرنگار پانا در خصوص افتتاح استودیو الفبا اظهار داشت : این استودیو که توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طراحی و آماده شده است، از این پس میزبان نشست‌ها وگفت‌وگوهای علمی و فرهنگی مرتبط با تعلیم و تربیت خواهد بود و از معلمان، دانش آموزان، صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت خواهد شد تا مسائل و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش را در قالب گفت‌وگوهای رو در رو و مستقیم مطرح کنند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد : استودیو الفبا همچنین فضایی خواهد بود که در آن، مواضع رسمی آموزش و پرورش از زبان مسئولان این نهاد به اطلاع رسانه ها و افکار عمومی خواهد رسید که این خود گامی مهم در نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی سریع و دقیق به افکار عمومی محسوب می شود.

محمدپور به ضرورت تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش با رسانه‌ها و افکار عمومی اشاره کرد و گفت : این استودیو و مجموعه برنامه های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی می تواند آموزش و پرورش را به این هدف مهم نزدیک‌تر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار