ناظرین وزارتی استان کهکیلویه و بویر احمد از مدارس استان کردستان بازدید کردند

سنندج(پانا)-ناظرین وزارتی استان کهکیلویه و بویر احمد در طرح جامع نظارت مرکز سنجش از مدارس دوره دوم متوسطه و حوزه سنجش شهرستان های استان کردستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۹۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ناظرین وزارتی استان کهکیلویه و بویر احمد از مدارس استان کردستان بازدید کردند

منصور قاسمیان رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ناظرین وزارتی استان کهکیلویه و بویر احمد در طرح جامع نظارت مرکز سنجش از روز شنبه 11 لغایت پنج شنبه 16 اسفند ماه 97 با حضور در مدارس دوره دوم متوسطه و حوزه سنجش شهرستان های مریوان، سروآباد، بیجار، دیواندره و ناحیه دو سنندج ضمن بازدید از برنامه ها و فعالیت های حوزه سنجش، آخرین وضعیت دفاتر امتحانات، پرونده تحصیلی دانش آموزان و ... را مورد بررسی قرار می دهند.

قاسیمان با بیان اینکه در این برنامه بازدید نامدار معاون آموزش متوسطه این گروه بازدید کننده را همراهی می کند؛ ادامه داد: ناظرین وزارتی در در این بازدیدها، محور های یک ، دو و سه طرح جامع نظارت مرکز سنجش را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

به گفته رئیس سنجش آموزش و پرورش کردستان این بازدید ها با هدف رعایت آئین نامه و مقررات بایگانی اسناد، دفاتر امتحانات، آمار فارغ التحصیلان و آرای کمیسیون خاص، بررسی پرونده دانش آموزان تحصیلی دانش اموزان و نیز وضعیت اجرای ارزشیابی مستمر در واحدهای آموزشی انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار