برگزاری مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد درشهر ری

شهرری (پانا) - مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در مجتمع آیت‌الله غیوری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد درشهر ری

در این مراسم بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در مورد اهمیت و جایگاه جشنواره فیلم رشد گفت: هدف از اجرای این جشنواره شناسایی دانش‌آموزان و دبیران علاقمند به ساخت فیلم‌های علمی و تربیتی است که این فیلم‌ها را می‌توان در کنار کتاب‌های درسی به عنوان وسیله کمک آموزشی استفاده کرد.

اودر ادامه با تاکید بر اهمیت نقش جشنواره فیلم رشد در ایجاد نشاط علمی و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی افزود: این جشنواره در خدمت یاد‌دهی و یادگیری قرار گرفته و تلاش همه دست‌اندرکاران بر این است که این فیلم‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و به خصوص در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

رسول ملکی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در حاشیه این جشنواره بیان کرد: این جشنواره هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: جشنواره فیلم رشد می تواند با به تصویر کشیدن و پرداختن تصویری به داستان‌های قرآنی و مسائل هنری و تربیتی تأثیر زیادی در رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی داشته باشد و فرصت ارزشمندی برای هنرمندان و فیلم‌سازان است تا بتوانند فیلم‌های آموزشی خود را بسازند و در راستای کمک به فضای علمی و پژوهشی کشور قدم بردارند.

در این برنامه معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان فرهنگی و هنری، گروه‌های آموزشی ومسئولین مقاطع مختلف تحصیلی نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار