استاندار کردستان؛ هدف ما از جشن‌های نوروزی مطرح کردن کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران است

سنندج(پانا)-استاندار کردستان هدف از برگزاری جشن‌های نوروزی در استان را مطرح کردن کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان؛ هدف ما از جشن‌های نوروزی مطرح کردن کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان کردستان گفت: خدمات سفر در کل کشور بطور عادی انجام می شود اما جشن های نوروز استان باید متفاوت و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور است.
وی با بیان اینکه توقع من از جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارائه برنامه های متفاوت است گفت: زمان عید، وقت تغییر و تحول است و انتظار داریم فضای استان در ایام نوروز متفاوت و تغییرات اساسی داشته باشد.
مرادنیا اضافه کرد: امید داریم جشن های نوروز امسال پرنشاط و با کمترین حاشیه برگزار شود و در این راستا از دستگاه های فرهنگی می‌خواهم که حضور پررنگ داشته باشند.
استاندار کردستان بر ضرورت برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران در سطح استان تاکید کرد و گفت: در این راستا لازم نهادهای متولی فرهنگی به صنایع دستی و آثار هنرمندان برای ارائه به مسافران تلاش و برنامه داشته باشند و نمایشگاههای متنوع برگزار کنند.
مرادنیا همچنین به نقش تشکل های غیر دولتی برای برگزاری جشن های نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: قرار بود امسال بخشی از برنامه های نوروزی توسط تشکلات غیر دولتی برگزار شود و لازم است در این راستا از ظرفیت آنان نیز بهره گرفته شود.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود هدف جشن های نوروزی را جلب رضایت مردم خواند و گفت: مدیران و دستگاه‌ها نباید از چیزی نگران باشند چرا که در این جشن ها ابدا مسائل سیاسی و قومی مطرح نیست.
وی ادامه داد: ما می خواهیم از فرصت جشن های نوروز به مردم احساس امنیت و رضایت بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار